torsdag 7 juni 2012

Whiteboardchefen...

Vad ska det bli av det här?

Som chef skulle jag inte klara mig utan en whiteboard på kontoret. Där skriver jag upp allt jag måste göra, men det är också där jag drar fram de stora linjerna i utvecklandet av min verksamhet. Det mesta blir tillslut borttorkat och bortglömt, men en del fina idéer har fötts just här.

På måndag ska jag ha studiedag med mina lärare. Vi ska ha utvärderings- och kvalitetsarbete. Bilden ovan är första skissen för denna dag. Den har följts av fler, men det ska bli spännande och se hur slutprodukten kommer att se ut. Antagligen blir det något annat, men första tanken brukar hålla i sig.

Det finns en överskrift också. Men den får du fundera ut själv...

4 kommentarer:

ERIC SECHER sa...

"Personlig utveckling"
"Att utvecklas som lärare"
"Hur blir man världens bästa lärare"
"VM i pedagogik"

Onkel Olof sa...

Jäkla bra gissat.
"Vad gör oss bäst?" var vad det stod...

ERIC SECHER sa...

Lycka till !

Onkel Olof sa...

Tack tackar! :)