onsdag 29 oktober 2014

Livet mitt i veckan...

Vissa torn kräver vänskap...

Händer mycket just nu i livet. Så är det ofta. När det händer så händer annat med. I mitt fall är det inte på något sätt att jag kan klaga eftersom väldigt mycket är roligt och utvecklande. Träffade en massa gamla kollegor igår för lite samkväm, vilket var väldigt trevligt på många sätt. Tyvärr hade några nära människor gått bort, vilket kändes lite dystert, men samtidigt är det så livet är. Det är roligt och ledsamt samtidigt.

Det blev en sen kväll med många spontana aktiviteter. Ofta är det saker man gör oplanerat som blir det roligaste. Bland annat blev det efterfest hos en trevlig man vi träffat ute under kvällen och lite "raggaropera" (som kräver ett eget inlägg att förklara). Så nog var själen nöjd på många sätt när jag gick och lade mig i morse.

Bara att konstatera att tid påverkar vänskap ganska lite. Tack för en trevlig kväll alla ni som var med...






Inga kommentarer: