torsdag 5 januari 2017

Spelpaus...

Kreativ torsdag...

Idag vaknade jag och kände att jag kanske skulle ha en plan för dagen. Det blir lätt när man är ledig att man har så mycket man vill göra att det inte blir något gjort, och helt plötsligt ska man gå och lägga sig. Så jag tänkte att så får inte den här torsdagen bli. Planen jag funderade fram blev ungefär så här:
  • Städa upp i köket
  • Skriva ut och laminera spelkomponenter till mitt brädspel in progress 
  • Svara på mail och lägga upp vårens datum i kalendern
  • Blogga.
Så i och med att jag får det här skrivet så är planen genomförd och jag kan vara spontan igen. Kanske dags för lite Dora 2 eller en av de där filmerna som ligger och väntar.

Som lite kuriosa kan jag berätta att spelet jag pysslar med handlar mycket om att lägga upp en plan för sin spelpjäs. Det kan finnas ett samband här...



Gör en plan och hoppas...

Inga kommentarer: