tisdag 19 juli 2016

Det där med film...

Mitt nya lagnamn...


Jag skaffade mig en ny filmkamera lagom till den här sommaren. Då jag inte lägger några summor på resor utomlands, så tyckte jag att det var en bra semesterinvestering.

Idag har jag gjort en liten film om e-sport, men egentligen handlar den nog mer om att man ska låta vissa saker ligga när man uppnått en viss ålder. I alla fall om man tänker sig att bli professionell. Däremot ska man verkligen testa nya saker hela tiden. Det utvecklar och berikar en hela livet.

Nästa filmprojekt jag är lite sugen på är att försöka göra en naturfilm. Ja, och en ninjafilm så klart. Livet är inte långt nog för alla projekt, men vore det så hade det varit bedrövligt. Bäst att passa på med andra ord...





Om du inte sett filmen så hittar du den här.





Inga kommentarer: