lördag 4 januari 2014

Idrottsvinter...

Familjefavorit 1…

Just nu är det goda dagar för oss som gillar att se på sport. Just nu är det JVM i ishockey som gäller, men samtidigt är man intresserad av Tour de Ski och OS som är i antågande. MEN just idag börjar slutspelet i NFL (amerikansk fotboll ni vet). Amerikansk fotboll är det enda som kan få mig att känna att man blivit för gammal. Spelade det under min gymnasietid och önskar ibland att jag satsat ännu mera på det.

Vilket som idag börjar play off-matcherna och då mina favoriter Minesota Vikings och Baltimore Ravens är utslagna får det bli Green Bay Packers som jag håller på. Min fru lutar mer åt Seattle Seahawks.

Med tanke på hur säsongen varit är nog hennes tips det bästa…



Familjefavorit II…





1 kommentar:

ERIC SECHER sa...


Gemensamma intressen är guld värt ! :)