lördag 8 december 2018

I väntan på brexit...

Det fina med  Europa...

Aldrig har svenskarna varit så förtjusta i EU som just nu. Själv var jag för EU redan när man kunde rösta om det av olika anledningar. Det verkar nästan som om även engelsmännen kommit till den här slutsatsen, även om majoriteten tyckte något annat för ett tag sedan.

Vilket som. I min värld är det fins med UK att man kan göra fina fynd till sin samling av nördiga spel. Fraktkostnaderna från England är bara marginellt högre än inom Sverige, och vissa föremål är lättare att hitta där.

Så just nu håller jag på att komplettera mina samlingar med gott resultat, och samtidigt hoppas jag att England ångrar sig och stannar i gemenskapen. Det passar in i samlingen liksom...

















1 kommentar:

Stefan T sa...

Jag vill ge alla som röstade för Brexit en fet smäll