söndag 25 oktober 2015

Påverkan...

Tillbaka igen...

Man ska inte vara rädd för att försöka påverka i vårt samhälle. Har under några månader sörjt att Apple valt att bara bistå programmet "Bilder" i de senaste operativsystemet och inte "iPhoto" som varit min favorit. Man har på något sätt fått för sig att vi användare vill ha en dator som påminner om än iPhone istället för att ha en iPhone som fungerar som en dator.

Allt detta har lett till att jag bland annat talat med en administratör där jag förklarat att iPhoto passar mig bättre, och jag förstod att jag inte var ensam i den här åsikten.

I går dök det upp en uppmaning att uppdatera mitt i Photo och, Shazam!, nu finns det igen. En ganska liten och egentligen ointressant detalj för många, men bra företag lyssnar på sina kunder.

Så nu har världen en lite nöjdare onkel. Det måste ju vara värt något...








1 kommentar:

ERIC SECHER sa...


Låter nästan för bra för ...