fredag 25 april 2014

Mer grisar...

Mycket man borde…

Sommarvärmen är här. En lång het eftermiddag kröntes idag med att jag var hos optikern och fick bekräftat det jag redan anat: att jag är mycket närsynt på ena ögat och mycket översynt på det andra. Den duktige optikern förklarade att min hjärna antagligen inte skulle klara av att ha glasögon som är slipade på detta vis och hänvisade mig till ögonläkaren.

Blev inte så nedslagen av detta, men att skriva om moralens tre lager, som jag annars hade tänkt, får vänta lite till. Det var som vanligt roligare att titta på lustiga djurbilder. Blogginlägget får därför läggas på is.

Men ugglan är rätt rolig, så det kanske inte gjorde så mycket…







2 kommentarer:

ERIC SECHER sa...


Väntar med spänning :)

charli sa...

Ugglan är bäst! hahaha