tisdag 15 april 2014

Goda dagar i vårsolen...

Ett nytt paradis av mossiga stenar…

Man ska verkligen prova nya vägar i livet. Hur ska man annars kunna upptäcka nya saker eller hitta vad man missat? Valde att lägga merparten av eftermiddagen i skogen idag, och hittade vägar jag inte sett tidigare. Kom till ett stycke skog som var ett Mecka för oss som älskar mossiga stenar. Helt avskilt område som skulle fått John Bauer att famla efter sitt skissblock. Att solen sken och förstärkte hela upplevelsen.

Tänker inte tråka ut er med alla de bilderna jag tog. Tänkte att det nog kommer fler blogginlägg. Samtidigt vet man att man aldrig kan fånga upplevelsen på en bild.

Dagar som den här får man inte ofta. Därför spar jag på den här…



Onkel i sitt rätta element…




3 kommentarer:

ERIC SECHER sa...


Kan du härleda ditt intresse för mossiga stenar ?

Själv har jag en svaghet för knappt synliga stigar ..

Onkel Olof sa...

Vet inte var de mossiga stenarna kommer ifrån. kanske min beundran av John Bauers konst när jag var liten.

Bra med intressen som inte tär på omvärlden och andra :)

ERIC SECHER sa...


!