tisdag 11 januari 2011

Jubileum- det kan man goth ha

Drömmen om att bli äkta goth lever kvar. Tack vara Photoshop kan man se drömmen redan nu...

Då är man på sitt 25:e blogginlägg, vilket bör uppmärksammas. Det har blivit väldigt blandade inlägg med Jesus, häxan Gulli, Ranelid, en och annan blåval och mycket mer. Saker man bör lyfta extra efter alla dessa inlägg är:


  • Jag har nu träffat en person som känner en som sett en blåval. Man närmar sig och tron vacklar.
  • Jag har bestämt mig för att bli goth, vilket jag tycker passar en 41-årig rektor.
  • Feminismen är historia nu ska man vara neutrist.
  • Neutrismens flagga är nu bestämd till att vara vit med en svart cirkel på.
  • Då jag både bytt strängar på min gitarr och köpt en ny elbas, så är det nog dags att starta ett band. Det kommer nog att heta Gothards (Goth-hards). Bandet kommer nog att spela Dan Andersson och Mora Träsk...
  • Ranelid har fortfarande inte svarat på några av de mail jag skickat till honom.
  • Ja, änglarna finns men få vet var.
  • Trots påtryckningar är det fortfarande för många tomtar i luciatåget, vilket nog beror på bristen på tärnor och stjärngossar.
Ett stort tack till alla er som läser min blogg. Hör gärna av er med åsikter eller önskemål. jag debatterar gärna era frågor med.

Onkel Olof

Inga kommentarer: