söndag 18 januari 2015

Mode med humor...

Var har vi sett det här förut? ...

Alltså jag är inget mode-fan. Verkligen inte. Skulle jag följa modet så är det under de korta perioder då modet passar in i det sättet jag ändå klär mig. Så med 20 års mellanrum är jag lite inne, om ni förstår vad jag menar. Därmed måste man också erkänna att jag inte kan anses förstå mig på det där med vad som är så coolt med vissa kläder.

Men just nu tycker jag modet är roligare (lustigt alltså) än på mycket länge. Knäppta slimfit-kavajer, vem kan bära det på allvar? Ingen som kan sin filmhistoria i alla fall. Knäppta slimfit-kavajer passar bara med små mustascher, stora skor och rottingkäpp.

Om ni inte förstår vad jag menar kanske bilden nedan ger en viss upplysning:

Ja det har vi...

Nej. Mode förstår jag mig inte på...





Inga kommentarer: