söndag 16 juni 2013

Skrivarhörna...

Inrett för stordåd...

Jag älskar glasverandor som många av er redan vet. Finns inget mysigare än att sitta på en veranda när det regnar och/eller blåser utanför. Tyvärr är jag inte på min glasveranda så mycket som jag älskar den. Svårt att säga varför, men antagligen beror det på att jag inte läser böcker i den mängd som jag gjorde en gång i tiden, och vår veranda har varit ett läsrum. Fram till nu vill säga.

Idag inredde min fru och jag verandan så att den numera är en läs- och skrivhörna. Ut med en fåtölj och in med ett litet bord. Det blev väldigt inspirerande.

Nästan så att man hoppas på regn i sommar så man kan få igång sin kreativitet på allvar...


3 kommentarer:

ERIC SECHER sa...

Tror jag läser olika (böcker) i fåtöljen och vid bordet..

Vad fint ni har !

Jessica, grannen sa...

Ni lär slås om platsen när det regnar!

Onkel Olof sa...

Tack Eric!
Vi försöker inreda hemmet efter själen, det mår man bra av.

Jessica
Kanske måste vi slåss med en granne med ;)