måndag 10 december 2012

Avlyssnad. Ja tack!

Varsågod Appel!

Graderade upp iTunes på min dator igår. Ingen onormalt med det, men som vanligt fick man frågan om Apple får tillgång till ens spellista under förevändning att "då får man coola bilder på skivor och artister i kanten av spellistan". Datorvärldens ständiga kontrollbehov, tänkte jag först, men sedan slog det mig att visst ska dom ha det!

Jag är en sådan där hedersknyffe som snällt betaölar för den musik jag laddar ner, så de kan inte hitta Piratonkel där, men de kommer att hitta alla mina egna sånger och videoklipp. Detta får mig att le när jag bl a tänker på filmen ovan. Hoppas de hittar en riktigt häftig bild till den, och hoppas de lyssnar på den om och om igen. Jag delar ju med mig; kom och ta!

Tänk att avlyssning kunde vara så roligt...


7 kommentarer:

ERIC SECHER sa...

Underbart ! Mer !!

Onkel Olof sa...

Tänk på min sambo :)

Anonym sa...

Apple kommer förse den med någon form av varningstext =)
-Galdarbjelke

Onkel Olof sa...

Aja baja-symbolen!
Kan di va så grymma? :)

Onkel Olof sa...

Crapple! heter den

Anonym sa...

Ja, eller kanske rent av en åldersgräns? =)
-Galdarbjelke

Onkel Olof sa...

Hade varit kul, men det verkar som mina största fan för dagen är grannens barn, och de är inte så gamla än :)