fredag 26 januari 2018

Garnbollsdrömmar...

Mardröm...

Alltså ibland när jag har feber eller en infektion i kroppen brukar jag drömma väldigt jobbiga drömmar. Inte direkt mardrömmar, utan mer av den där typen där man ska ordna, fixa och reda ut samtidigt som ingenting blir färdigt. Det kan vara att ställa elever på led eller liknande. Hela naten.

Förra natten var jag lite febrig, vilket resulterade i att jag skulle reda ut hur man bäst klipper till garnbollar. Egentligen löste jag det ganska fort, men drömmen kom tillbaka hela tiden, så många garnbollar blev det.

Så på många sätt är det skönt att helgen börjar idag. Ska försöka vända tankarna på något vettigare. Tennfigurer till exempel.

God helg alla!
















1 kommentar:

Anonym sa...

Vad intressant - har precis en pågående förkylning? influensa? och minst tre av denna veckas nätter har jag sysslat med något som måste göras, om och om och om igen, sättas upp där mot himlen, eller vändas just på ett omständligt sätt. Jag kan inte ens sätta ord på det hela för mig själv. Väldans tröttsamt är det. Men nästan skoj att läsa om, förutom att jag lider med dig förstås;-).
/Anette