lördag 18 november 2017

Avbrott...

Jack O'bear...

Det är viktigt att lägga in avbrott i vardagen för att låta "själen komma ikapp", särskilt när man har perioder då schemat är fullt. Just därför bestämde jag mig för att bara ta den här lördagen som den kommer och bara göra det som råkar komma i huvudet.

Det har fungerat bra. Det blev en liten tur på förmiddagen för att titta på kakel till badrummet och så har jag målat lite figurer med. På vägen hann vi med några loppisar så klart, vilket resulterade i att jag nu är ägaren till en fin mjölkkanna (se nedan). Jag har vissa planer för vad den ska användas till, men det får jag återkomma med.

Så efter en god middag bestående av räkor, stekt fisk och skirat smör kan man konstatera att planen fungerade. Nu känner jag mig pigg nog att ta tag i de där måstena igen.

Men det tar vi i morgon...




Inga kommentarer: