tisdag 29 september 2015

Jetlag...

Åter i verkligheten...

När jag är ute och reser över jorden brukar jag inte bli så sömnig av jetlag. Däremot får jag en märklig noja, ofta några nätter efter det att jag kommit hem igen. Då brukar jag vakna med en känsla av att jag inte vet var jag är. Kan ta några långa sekunder innan man hunnit orientera sig tillbaka till verkligheten.

I natt var det dags igen. Tydligen behöver man inte resa långt för att uppnå dylik effekt. Intensiva dagar och lite sömn funkar lika gott.

Nu hoppas jag att sömnen och mitt medvetna hunnit ikapp mig igen. Men säker kan man aldrig vara...









3 kommentarer:

ERIC SECHER sa...


Nyfiken var

Onkel Olof sa...

Centerstämman i Falun.

Sjukt kul och intressant och enormt stort att ett parti så enhälligt står upp för invandringspolitiken :)

ERIC SECHER sa...


Lysande !