tisdag 24 april 2012

Onkel Olof II...

Onkel Olof? Var inte för säker...

Jag måste säga att mycket spännande händer i min värld genom bloggandet. Det är alltid lika roligt när någon läsare hör av sig av en eller annan orsak. Genom den här bloggen har jag inte bara varit i Stockholm på miljökonferens, jag har sålt ett bowlingspel från Stiga och fått vara spågubbe.

Men iogår fick jag det hittills mest spännande mailet. En person undrade om jag var någon annan, vilket jag fick dementera. Då fick jag veta att det finns en Olof till, någonstans i Malmö, som inte bara har mina intressen och livsfilosofi, utan också är fruktansvärt lik mig (det skickades ett fotografi).

Så nu kan man inte säga att man är lika unik som igår, men det ger en god och rolig insikt. Så du som känner att det är du som är Onkel Olof den andre, eller anser att du är Onkel Olof den förste, får gärna höra av dig. Jag bjuder på fikat...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Verkar skumt...
-Galdarbjelke

Onkel Olof sa...

Mycket. Men lite kul samtidigt...