lördag 15 september 2018

Lediglördag...

Städat...

Man gör det inte alltid enkelt för sig i livet. Jag valser att byta jobb i slutet av valarbetet, och med tanke på att jag är ordförande i kretsen så har det inte varit mycket tid över den senaste månaden.

Men, just den här helgen var kalendern tom. Det var nästan så att man blev förvånad, men samtidigt otroligt skönt. Eftersom kroppen och huvudet inte verkar kommunicera med varandra så var jag pigg och vaken redan vid sjutiden i morse. Så mycket för den sovmorgonen.

Men med så mycket tid att slå ihjäl började jag med att städa datorns skrivbord och lägga alla gamla valdokument i fina mappar och undermappar. Det var behövligt vill jag lova! Nu är datorn städad och sedan kunde man ta tag i projekt som fått ligga i lådan ett tag.

Man får rätt mycket gjort när man inte ska göra någonting...


En del av dagens projekt...



Inga kommentarer: