lördag 28 maj 2016

Ett dygn i Malmö...

Den där detaljen...

Det var ett tag sedan jag bodde i Malmö nu, och jag saknar det inte så mycket. Sedan igår eftermiddag har jag varit där och försökt få ut det mesta av tiden.

Började med att jag och några kollegor gick och såg lite amerikansk fotboll. En sport jag både gillar att spela och titta på. Det var askul på många sätt, men som oftast är det stämningen i publiken som gör det. Att sedan Limhamn Griffins vann var en bonus i sig.

Den bästa idrotten...

Idag blev det en snabb tur på Malmö garden show. Då mitt temperaments inte riktigt passade in i omgivningen blev det en snabb visit och sedan blev det en runda runt staden. En shoppingrunda slutade med att jag satt på torget och tittade på människor.

Hela resan slutade med en trevlig middag med familjen på Caroli. Sedan var det dags att åka hem igen. Hur kul jag än haft, var det skönt att komma till Broby igen...

Den där showen...



Inga kommentarer: